2014. december 3., szerda

Vaníliaszínű sportos, de elegáns dzseki 40-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft


Megvételre kínálok egy csinos, elegáns, de mégis sportos fazonú vaníliasárga dzsekit.
Kifogástalan állapotban kínálom eladásra, csak párszor volt rajtam, már nagy nekem.
Beleírt méret 40-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád.
Szerintem nem kell sokat írnom róla, a képek jól visszaadják a szépségét!
Külseje 65% poliészter és 35% pamut, a belseje 100% poliamid.
Elegáns, de mégis sportos, viselet!
FIXÁR ESETÉN ÁLLOM AZ AJÁNLOTT POSTÁT!!!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2014-12-13 16:28
. Vaníliaszínű sportos, de elegáns dzseki 40-es - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése